FAQ

De vragen die het meest aan onze klantenservice wordt gesteld, hebben we verzameld en deze  worden op deze pagina beantwoord. Zit je met een vraag die niet op deze pagina beantwoord wordt? Dan kun je deze stellen via: service@tastycomedy.nl .

  

Hoe lang duurt de show?

Onze show begint om 19:30 uur en duurt tot 23:00 / 23:15 uur. 

 

Hoe koop ik tickets?

Via onze website www.tastycomedy.nl kun je online jouw kaarten kopen tot 10 personen. Voor grotere reserveringen kun je contact met ons opnemen via info@salesinmotion.nl.

 

Het lukt mij niet om tickets online te reserveren. Is er een andere manier om tickets te boeken?

Je kunt altijd een mail sturen naar service@tastycomedy.nl of bellen naar Nationale Theatherkassa op het nummer 0900-9203 (0,45 pm). Wij hopen je hier voldoende te kunnen informeren. 

 

Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?

Een online reservering kan worden betaald via iDeal, AMEX, Visa- en Master creditcard. 

 

Wat zijn de reserveringskosten?

Per ticket berekenen wij € 3,50 voor de kosten van reservering, verwerking en administratie. Er zijn geen aanvullende kosten verbonden aan parkeervouchers of extra (wijn) arrangementen.

 

Ik volg een dieet, kan mijn maaltijd hierop aangepast worden?

Wij kunnen rekening houden met de volgende dieet wensen: vegetarisch, pescotarisch, halal en gluten en noten allergie. Dit kun je bij je boeking aangeven, op de avond zelf kan dit helaas niet meer gewijzigd worden. 

 

Ik kan mijn tickets thuis niet printen en ontvang deze daarom liever per post. Is dat mogelijk?

Uiteraard, je kunt dit aangeven bij de boeking. Er worden wel extra porto-kosten in rekening gebracht.

 

Ik wil mijn tickets graag op een ander adres dan mijn factuuradres ontvangen. Hoe doe ik dit?

Het is in dit geval wijs (om problemen te voorkomen) om de tickets digitaal aan te schaffen. Je ontvangt deze digitaal in je mailbox en je kunt ze printen op een door jouw gewenst moment en plaats.

 

Ik heb tickets besteld maar geen e-mail ontvangen!

Zodra de reservering online is afgerond en betaald volgt direct een bevestiging per e-mail. Wellicht is de e-mail in de SPAM folder terecht gekomen? Mocht dat niet zo zijn neem dan zodra de betaling is afgeschreven contact op met één van onze medewerkers via 0900-9203 (0,45 pm).

 

Ik heb geen creditcard en/of Nederlandse bankrekening. Hoe kan ik toch tickets reserveren?

Bij het maken van een telefonische reservering kan er via een bankoverschrijving worden betaald. Dit kan alleen als de bank betalingen aan een Nederlandse bank toestaat. Eventuele extra toeslagen zijn voor eigen rekening.

 

Zijn er invalide plaatsen en facaliteiten?

Er is een invalide toilet aanwezig en een speciale lift. Daarnaast voorzien wij geen problemen met het zitten aan onze tafels. Onze locatie zit op het einde van De Pier in Scheveningen, ben je dus slecht ter been dan is het zaak om rekening te houden met de afstand tussen de Boulevard en het einde van de Pier. 

 

Hoe kan ik mijn eigen zitplaats selecteren?

Wij selecteren jouw zitplaats op basis van rang, indeling, plaats en specifieke groepen. Daarom kun je niet zelf een plaats kiezen.

 

Ik zit in een rolstoel. Moet ik ergens rekening mee houden voordat ik naar de voorstelling kom?

Op locatie is een lift aanwezig die je naar onze etage kan brengen. Zorg ervoor dat je op tijd bent, zodat wij samen met jouw in alle rust de tafelschikking naar wens kunnen plaatsen. Dit voorkomt gehaast of vertraging.

 

Is het mogelijk om tickets contant te betalen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. De tickets moeten vooraf worden voldaan. Op locatie kun je voor de drankjes en andere aanvullingen wel cash of met uw bankpas/creditcard betalen.

 

Ik ben mijn tickets kwijt. Wat moet ik nu doen?

Neem dan contact met ons op via service@tastycomedy.nl.  Je kunt een digitale voucher uiteraard nogmaals printen. Fysieke kaarten kunnen slechts opnieuw worden aangevraagd op vertoning van een geldig legitimatiebewijs. Onze medewerkers helpen je graag.

 

Mijn plannen zijn gewijzigd; ik kan niet meer naar de voorstelling. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Helaas, wij kunnen reeds gedane reserveringen niet retourneren. 

 

Vanaf welke leeftijd is de voorstelling geschikt?

Comedy kan voor een breed publiek geschikt zijn, maar over het algemeen stellen wij dat de meerwaarde van de show optimaal tot haar recht komt in de doelgroep 12 jaar en ouder.

 

Wat is de beste route om naar De Pier te komen?

Op onze website vind je onderaan reisinformatie en aanwijzingen om zo dicht mogelijk bij onze locatie te parkeren. 

 

Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt?

Jazeker, wij adviseren de Parking Strand. De ingang hiervoor zit direct bij de eerste benzinepomp als je langs de gevangenis van Scheveningen rijdt. Rijd in de garage zover mogelijk ondergronds en naar achteren, dan is het nog maar twee minuten lopen naar de ingang van de Pier. 

 

Vanaf welk tijdstip is het parkeerterrein geopend?

De parkeergarage is 24/7 geopend.

 

Ik heb een parkeervoucher gekocht. Wat moet ik doen als ik bij Tasty Comedy aankom?

Je kunt gewoon een inrijkaartje trekken en parkeren en ontvangt van onze medewerkers een tijdtegoedkaart op vertoon van jouw voucher. Na afloop voer je bij de kassa eerst de inrijkaart en vervolgens de tijdtegoedkaart in. Je ontvangt dan 1 kaart terug. Hiermee kun je direct uitrijden bij de vertrek-slagboom.

 

Ik wil geen digitale nieuwsbrief meer ontvangen. Hoe meld ik me af?

In onze nieuwsbrief staat onderaan een link om jezelf af te melden. Zodra dit is gebeurd, ontvang je daarvan een bevestiging.

 

Waar bevinden zich de beste zitplaatsen?

Wij werken met twee rangen, die elk een prachtige avond garanderen. De plekken van de eerste rang bevinden zich naast het podium waarop de comedians spelen. Ons audio-systeem is specifiek afgesteld op spraakverstaanbaarheid en je zult de show dan ook vanuit elke positie goed kunnen volgen. En het eten? Dat is overal precies hetzelfde.

 

Het lukt mij niet om online meer dan tien tickets te bestellen. Is het niet mogelijk om meer dan tien tickets te bestellen?

Jazeker wel, maar dan is het goed om even contact op te nemen met info@salesinmotion.nl. Wij maken dan een reservering op maat en kunnen ook de tafelindeling meteen vastleggen zodat jouw groep ook optimaal kan genieten in het gekozen gezelschap.

 

Mag ik foto’s maken of de voorstelling opnemen?

Een foto maken met je mobiele telefoon mag, maar het maken van video-opnamen is ten strengste verboden. Zet de flitser altijd uit alstublieft, dit is bijzonder storend voor de artiesten en andere gasten. Fotograferen met professionele camera’s is zonder voorafgaande toestemming nooit toegestaan in verband met de portretrechten van onze artiesten en de privacy van andere gasten. 

 

Ik wil graag een (bedrijfs)uitje/zakelijke evenement organiseren. Welke mogelijkheden kunt u aanbieden?

Wij maken voor jouw graag een aanbieding op maat, wil je contact met ons opnemen via info@salesinmotion.nl? Dan overleggen we graag met jou wat we kunnen betekenen voor uw bedrijfsevenement. Losse zaalhuur of uitkoop, inclusief gepersonaliseerde show kan op aanvraag worden gerealiseerd.

 

Is de voorstelling alleen in het Nederlands?

De standaard show bestaat uit twee Nederlandstalige comedians, en twee Internationale comedians. Deze laatste twee zullen deels stand-up comedy doen, maar ook veel physical comedy. Dit maakt de show uitermate geschikt voor een brede doelgroep. In het zomerseizoen zullen ook uitsluitend Engelstalige shows worden geproduceerd voor de toeristenmarkt.